Conclusie clienttevredenheidsonderzoek Ambulant 2024

Ambulante cliënten beoordelen BonneVie met een gemiddeld cijfer van 8.7! Daar zijn we erg trots op. 100% van de cliënten voelt zich veilig bij de begeleiding van BonneVie, en waardeert dit gemiddeld met een 9.1. Alle cliënten vinden dat begeleiding zich gepast en respectvol bij hem/haar thuis gedraagt. Alle cliënten weten dat zij een zorg en doelenplan hebben en 15 cliënten vinden dat zij actief werken aan het behalen van de doelen. Voor 3 cliënten geldt dat het beter kan. Alle cliënten vinden dat zij de begeleiding ontvangen, zoals in het zorgplan is afgesproken. 94% van de cliënten vindt dat begeleiding gemaakte afspraken nakomt, voor 6 % kan dit beter.
Gemiddeld cijfer: 8.9

94% van de cliënten vindt dat er voldoende naar hun wensen wordt geluisterd. Voor 6% kan dit beter. Gemiddeld cijfer: 8.9
39 % van de cliënten weet dat er een medezeggenschapsraad is.
22 % van de cliënten leest de notulen van de medezeggenschapsraad.

94 % van de klanten weet hoe te handelen bij een klacht.
94 % van de cliënten vindt dat de ambulant begeleiders voldoende bereikbaar zijn bij vragen/problemen. Meerdere cliënten gaven aan dat het lastig is dat BonneVie op vrijdag, zaterdag en zondag niet
bereikbaar is. BonneVie is trots op de mooie waardering die cliënten gegeven hebben in het Clienttevredenheidsonderzoek 2024. De aandachtspunten nemen we mee in het beleidsplan van 2025.

Conclusie clienttevredenheidsonderzoek Dagbesteding 2024

Cliënten geven BonneVie als gemiddeld cijfer een 8.5
100 % van de cliënten heeft het naar zijn zin op BonneVie.
94 % van de cliënten vindt het werk dat hij/zij doet leuk en nuttig, 6% vindt dit een beetje.
33 % van de cliënten zou andere/nieuwe werkzaamheden/activiteiten willen doen, 67% wil dit niet.

Het gevoel van veiligheid wordt gemiddeld gewaardeerd met een 8.6.

100 % van de cliënten voelt zich veilig bij BonneVie.
83 % van de cliënten weet dat hij/zij een zorgplan heeft.
17 % geeft aan geen zorgplan te hebben. Dit is verklaarbaar vanuit de beperking van deze cliënten (bijvoorbeeld dementie).

56 % van de cliënten werkt aan nieuwe dingen die hij/zij wil leren.
44 % van de cliënten geeft aan hier niet aan te werken of geen behoefte aan te hebben.
18.75% van de cliënten geeft aan een beetje nieuwe dingen te willen leren.
67 % van de cliënten ervaart dat begeleiding hier voldoende bij helpt.
33 % van de cliënten vindt dat begeleiding hier niet voldoende bij help of ervaart het als niet van toepassing.

Cliënten waarderen de begeleiding gemiddeld met een 8.9, een resultaat waar we erg blij mee zijn!

100 % van de cliënten is tevreden over de begeleiding.
100 % van de cliënten vindt dat begeleiding gemaakte afspraken nakomt.
100 % van de cliënten ervaart dat begeleiding zich respectvol gedraagt.

94 % van de cliënten vindt er naar zijn/haar wensen wordt geluisterd. 6% weet dit niet.
Gemiddeld cijfer een 8.4.

72 % van de cliënten weet dat er een medezeggenschapsraad is.
72 % van de cliënten leest de notulen, de andere 28 % niet.

83 % van de cliënten weet hoe te handelen bij een klacht.

*In H4.5 + 4.6 is een uitwerking van de ingevulde vragenlijsten te
vinden.